Pojken

.....den underbaraste lilla killen
som är en renrasig
Bichon Havanais



Han kom till oss helt oplanerat
....jo, jag har sagt en tid att jag vill ha en
"lillebror" till raggsockan här hemma.
En foglig lite kille som har tålamod med
tanten som vill bestämma hur det ska vara.



Så kom mamma en helg och sa att det fanns
en kille som behövde ett nytt hem snarast
....jag tar honom sa jag :)
Nää, jag vill ha han, sa mamma :/

Men det det löste sig
....pappa vill inte ha en knähund påstod han
( I dag skröt han om att Pojken sovit i hans knä,
när jag hämta hundarna efter jobbet
....så var det med det fniss ;)

De är nog ganska nöjda med att få vara
barnpiga varannan vecka ändå :)



Det går över förväntan bra mellan hundarna
....Pojken har charmat hela familjen.

Det känns inte så länge sedan vår
raggsocka kom hit, men det är 6 år sedan
nu till hösten.

Då var det old lady Ronja som fanns på gården innan.
Hon lärde rumänskan Goldie mycket om att vara svensk hund.




Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tror jag det att Pojken kommer att trivas hos dig! Det gör väl alla hundar...o andra med förresten!

Kramen!

Ragnvi

2011-06-02 @ 08:38:11
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: kats

Är helt övertygad / jag VET att han kommer att få det så himla bra hos er. Lycka för både er och honom. Tror också att "syster yster" gillar att få bli storastyster också...

2011-06-02 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0