På begäran...

...av en kär bloggvän

Kommer här en rapport från hönshuset

Hundarna blir smått besviken när
jag går till hönsen och gullar...



Men även små hönor behöver känna
sig sedd....eller hur ;)



Ni som följer min blogg vet vid det här
laget att vi har fått smått

....söta som socker var de för en
månad sedan




Men nu vet jag inte vad de liknar

...trastar eller kommer de direkt från
Jurassic Park ???



Två av dem har mer fjädrar
och den tredje är mer dunig

...tror att det blir en silkes/hedemora blandning



Tupp eller höna

...det blir spännande att se
framöver vad det blir av dem :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men nog tycker jag dom är söta än...å bättre blir det ju! =)

2011-10-12 @ 21:12:02
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Ha, ha, ha! Tror jag dööör...dom är ju så fula så dom ändå blir söta! Härliga "trastar"!

Såg sötnosar till hundar också!

Kramen!

Ragnvi

2011-10-15 @ 08:13:09
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0