Facebook-saga

Drog i gång en lek på Fb ett dygn...



Man får skriva tre ord sedan ska nästa skriva tre ord osv.

Så här blev det:



Det var en gång en Brynäs supporter som fick fel färg på tröjan och kunde inte begripa hur det fungerade med hissen. Han hade blivit träffad av en känsla som inte var svår att smaka på, den var syrlig.
Han satte sig på trappan och tog en hutt och och en varmkorv med bröd, nöjd somnade han och drömde om ett liv utan hjälm, skridskor och klubba.
När han sedan vaknade och insåg att snön föll av fotgenlampan.
Skrattade han högt och sa att
- Det var väl jävla va tokigt det kan bli när man inte har tryckt på toan sedan en vecka, måste jag släppa på mina hårda regler som tvingar mig att vara en uppblåst toalett missbrukare med höga tankar om min egna avföring.
Nu måste jag fortsätta måla....



....vet inte om jag vill få den analyserad,

det är ju bara några oskyldiga kvinns som

diktat lite ;)


Kommentarer
Postat av: Synnøve

Superbra den där hahaha.... Vi kan vi :))

2012-04-21 @ 10:17:40
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Lissen

Men det blev en riktigt rolig historia. sådär har jag gjort med mina barn när dom var små, att man gör historier tillsammans.



Ja en liten kamera är smidigare, är jag crazy.

Men vi ska nog bli kompisar, men tar sin tid.



Kram och äntligen har vi sol här. // Lissen

2012-04-24 @ 16:41:39
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0