Bara att ta i mot...

....och njuta

Nu är det så att jag har inte haft ork till mer
heller idag....var däckad i migrän igår
och då behövs det en dag att bara vara.

Jo, jag har stoppat i en tvättmaskin
...inte så krävande kanske men
det fick mig att få en liten kick
att få hänga tvätten



Annars har jag mest hängt här ute på täppan
....legat i gräset och tittat på björken



Fotat vårblommor...


Min lilla skugga till vovve är så klart med mig...

- Visst har vi det bra matte



- Ja, inte ska man klaga när man har det så här.

Men jag ska resa dit alla vägar går denna vecka
och lämna detta några dagar
...men åt andra sidan så ska visst vädergudarna
svika vårt avlånga land till helgen



Återkommer med lite mer historiska bilder....

Kommentarer
Postat av: Oliviasphotolife

SV: åh jasså.:D

Haha oj,du vet alltså vem jag är!

Ballt. :D

2012-05-02 @ 20:48:43
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Mmmm...så spännande med din resa! Hoppas allt blev bra för er!

Kramen!

Ragnvi

2012-05-07 @ 05:03:47
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0