Äntligen......

Hur länge har man inte längtat efter
...nu kan jag helnöjd titta tillbaks på min semester och säga att jag har haft det helt underbart skönt.

Har varit i mitt sommarparadis
Marsa två dagar och riktigt latat mig, solat, badat och åkt ut på
som vår flotte heter .
Peoples Images # 189313

I går var jag och min mor till Ryggesbo och hälsade på hennes syster som har en liten idyll för både människor och djur hos sig.

Vid deras entrè till huset så finns denna installation
image166
Omsorg är ett så vackert ord
och det symboliserar verkligen kännslan man får när man hälsar på hos dem.
Deras gästvänlighet och atmosfären där gör att man blir så varm inombords

och skulle det vara så att man skulle bli en åsna i nästa liv så ska jag se till att jag hammnar
här:
image167
Det här är Ada som bott här några år redan, hennes kompis dog nu nyligen så då har
de letat reda på en ny kompis
image168
Svante  är en riktig charmör och har funnit sig tillrätta väldigt snabbt.
Det är inte bara åsnor på gården utan det finns 2 hästar 5 hundar ( 6 st just nu när de är hundvakt till en av deras döttrar) och höns.

Det är som ett litet paradis att vistas i deras trädgård
image172

image178
Tänk vad jag kan skatta mig lycklig som har dessa smultron ställen att komma till,
vad är ett Palats med dyra saker i mot dessa enkla hus långt ut på vichan, men med så omsorgsfulla och posetiva människor i som vårdar allt med kärlek
Gif post card Images # 192501

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen, åhhhhh så härligt det ser ut!!!

2007-08-07 @ 22:43:53
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Där skulle jag trivas!

2007-08-07 @ 23:18:43
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Carina

Hon ser glad ut ändå hon........men man kan undra hur hon gör när hon gjort tvåan på toa?

2007-08-09 @ 00:26:10
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0