Cityfesten Gävle


I dag har jag och barnen varit i Gävle hela dan.
Moa hade ett ärende dit och då passade vi på att
göra stan också.
( Nu är du ett steg närmre Moa...men till vad är hemligt ännu så länge)
Embarassed Yellow Smiley w/ Sign OOPS Images # 196466
Men jag var så duktig så, handlade endast två halsband på rean
och det är ju faktiskt sånt som man måste ha eller  Halo Angel Yellow Smiley Face Images # 220869 

Annars satt vi mest och tittade på folk Elias och jag, det är riktigt roligt att se hur olika vi är fast vi är av samma ras
Multi-color Elephants Booties # 233033

Kommentarer
Postat av: Mia

Det måste vara oerhört frustrerande att vara Moa och läsa det där!! *S*
Jaaa, visst är det härligt att sitta och titta på folk, man upphör aldrig att förundras och det är ju DET som är så kul!

2007-08-09 @ 08:17:16
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Titta på folk är ett riktigt nöje.
=)

2007-08-09 @ 10:50:14
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia igen

Åh, jag hittade ingen ängel idag...men det kommer! Jag ger inte upp! *L*
Den ska ju vara lite speciell, man ska liksom känna direkt att: Det där är min ängel!!

2007-08-09 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0