Planera mera

Det märks redan i almanackan att det är fullt upp
.......men samtidigt är det skönt när det rullar på med lite olika saker och att man för vara med att påverka lite här och där. Det är vår demokratiska rätt jag vill utnyttja, istället för att sitta och vara en gnällspik. Fast det kan ju vara lite lättare att tycka till om saker när man inte behöver vara med och besluta om det sedan.
En sak har jag lärt mig med åren, det finns oftast lika många "rätt väg" som människor. Emotion Images # 196384
Det kan vara svårt många gånger att få det bra för alla,  men att arbeta i grupp tilltalar mig om alla vågar framföra sitt och man sedan kan bolla fram och tillbaka till ett bra resultat.
Signs Images # 196533

I morgon på förmiddagen så ska vi planera hösten aktiviteter på jobbet Dance Images # 208041
Det svåra kan vara att hitta något som passar alla så att vi inte blir "dissade".

På eftermiddagen börjar vi med sektionens planering i kommunal (facket) och kommer att sitta med det fram till fredagen och då ska vi försöka nå de mål som är satta med de pengar vi har, inte helt lätt alla gånger.Emotion Images # 196381

Kommentarer
Postat av: ejmis

Lycka till med planeringen!

2007-08-30 @ 06:07:27
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Svar: Antingen koloni eller ett litet torp, men jag måste ju få plats med ett kök som ditt i så fall.. ;-)

2007-09-02 @ 18:49:01
Postat av: Carina

eller.....varför inte en liten husvagn nere i Stenö kanske?
Trädgård går att ha då med ;)
Men..katterna då?
Nä, inte så lyckat då kanske :/

2007-09-02 @ 18:56:07
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0