Min lördag

Så härligt att vakna och känna sig piggelin.
image785

Myste runt på förmidagen och tittade i jul/ ängellådan

försökte få liv i några tomtar och knäppte lite kort till min tomtekalender på bloggen.
Sedan var det dags att hämta Moa på tåget och vi tog en fika på stan och strosa runt lite
innan vi for till Jysk där en rullgardin till sovrummet inhandlades, ett täcke (julklapp till M) och så lite till

70 :- var slingan nedsatt till och då slank den ner. imorgon så ska änglarna ställas upp på sidebordet.

Väl hemma så var det mat
Pasta med skink och räksås

idag var det gott med mat igen.

 Lite kakor har det blivit på några plåtar i kväll

Kockostoppar som jag doppat i choklad
och havreflarn som Elias hade gjort på
hemkunskapen den här veckan och kom hem och
 var lyrisk över, sådana måsta vi bara göra och äta till glass


Nu sitter Moa och tjatar ner sin tråkiga mamma som bara bloggar och
hon vill ha sällskap i tv-soffan.
 Couch Potato
Så solong nu drar vi ner för i dag
 







Kommentarer
Postat av: Helena

Du han ju med en massa idag.
Sov så sött.

2007-12-15 @ 23:07:52
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Mia

Jaja.... jag VET att kokostoppar ska se ut så där! ;-)

2007-12-16 @ 20:34:50
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0