Högbobruk Söndagen 8/7 -07

Man har inte roligare än man gör sig

Vem har sagt att man ska sitta inne och deppa bara för att det regnar lite.
Jo skulle ni fråga Goldie så skulle hon säkerligen sagt
Att det är en toppen dag att ligga i soffan och dra sig heela dan
Men mina planer var att åka till Högbo och träffa folk från Hund Hjälpen med sina hundar
image56
Här sitter jag ilag med två lucherflickor från Irland till v. om mig, Hundhjälpen forums folk med sina hundar som är från Spanien, Rumänien och en Svensk hund.
image57

Tre vackra syskon från Rumänien med sin stolta matte.
image59
Högbobruk är ett riktigt smultronställa att flanera runt på med sina broar över vattendrag , glashyttan, herrgård med tillhörande trädgård och gångvägar genom skogspartin.
Det är en perfekt miljö att få fina bilder på den härliga hundgänget som var där i dag,
förutom min lilla raggsocka som har stora skräcken i ögonen om det kommer fram en kamera
och mig själv som till min förtret hade ställt kameran på för många pixlar så att det inte rymmdes så många kort som jag tänkt. Förutom det så var det en härlig dag på Högbobruk och ska sanningen fram så regnade det inte heller hela tiden utan vi hade riktigt skönt på vår promenad.

Tack vare goda Hh-vänner så kan jag här bjuda på några fler godbitar från denna dag
med bilder jag fått av dem
image60image61image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0