Shopping hela dagen

Japp, då har man lyckats minska lite på sin semesterkassa då, men vad har man inte ha pengar till ....de är till för att rulla, eller?

Vi har varit till Lager 157 i Sågmyra och sprungit på kupolen i Borlänge så att man är mör i hela kroppen nu.
Fast några fynd blev det allt, men oj vad många toppar jag har nu plöstligt!!
 En grönrandig tröja som jag hittade på H & M 198 :-
Två toppar för 149 :- på Kapp Ahl och ett halsband på Indiska för 39,90:- . Det är förövrigt mina två favorit affärer, hirrar alltid något som följer med mig hem där.
Grå topp från Lager 157 69:- och en svart blus från H & M 149:-.
Dagens fynd! sandaler från Wedins skor som kostade 249 :- idag och i går kostade de 499:-
Dagens värsting !!! Två  påslakanset för 25 :- på KID ( Erbjudande om man handlade för över två hudra kroner, som jag gjorde när barnen fick ett varsitt stort badlakan av sin för dagen storshopping tokiga mamma.
image101
Läcker vâ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0