Man ska feja och städa....

image447
Jag känner mig så duktig  Bravo 

Har nu puttsat tre fönster av fem i rummet.
Gick länge på förmiddagen och muttra på var det fina helgvädret tog vägen,
men mitt på dan sprack himmeln äntligen upp och en klarblå himmel visade sig.
 Höjdrädd ?    -Nej,faktiskt inte.
 Vy från mitt öppna fönster.
 Nya gardiner. Jag tycker att det är jättebra med panelgardiner, billiga och man kan unna sig att köpa nya lite offtare, de här har jag köpt på Dollar store för 50 :-  paret.


Det bästa av allt är att gubben står för matlagningen
Grillspett och klyftpotatis
 BBQ 1 
image453
En stilla undran.........
är jag illa ute? brukar säga att  jag är bloggtagen, men har det gått väldigt långt när
jag knäpper kort på min fönsterputtsning och lägger ut på bloggen?
 Ponder 
So wath, det gör arbetet roligare och hälsar man på hos mig så får man ta det för vad det är
Här speglas mitt vardagsliv och funderingar.
Och  här träffar man vänner när man själv känner för det, allt från 5.00 på morgonen till kl 24.00 på natten.

DET ÄR SUPER KUL MED BLOGG
 Kisses 





Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller fullständigt med dig, det är superkul att blogga! Så gillar jag när folk skriver om vad som händer i det egna livet, stora händelser kan man läsa om på andra ställen..Näää, mer från Bullerbyn, tack!! *L*

2007-10-07 @ 19:28:53
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Helena

Lite tokiga är vi nog. Men vilka möjligheter internet skapar till kontakt. Och vi lär känna varandra, kommer hem till varandra fast vi aldrig träffats. Kul är det jag håller med, fast ibland tar det lite mycket tid. :0/
Kram.

2007-10-07 @ 19:29:34
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: .......igen :-)

Det var ju älgen jag skulle skriva om!! Läste nånstans att älgen börjar bli så sällsynt (?) så dom jagar vildsvin istället!

2007-10-07 @ 19:30:50
Postat av: Carina

Vildsvin?
Näh, björnjakt är det här uppe som ökar

2007-10-07 @ 19:45:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Mia

Det händer inget när jag klickar på länken men jag ska försöka igen när hjärnan funkar bättre! *L*
(Björnkött har jag lagat en gång, som marinerad gryta, men huuu vad grovtrådigt det var...)

2007-10-07 @ 20:05:52
Postat av: ejmis

Jag tycker det är jätteroligt att se bilder på dina fönster =)
Visst är bloggen helt fantastisk!
Att få ta del av andra människors tankar,liv, bilder osv är helt underbart!!!
Vilken härlig utsikt du hade från fönstret.

2007-10-07 @ 20:13:05
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: kats

Men det är ju det som är det roliga... läsa om vardagen:-)
kramar om
kats

2007-10-08 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0