7 sanningar om mig

Hos Carina finns en utmanning att göra för den som känner sig manad



Få se om jag har några skelett i garderoben

1. Är fyllda 45 år nu
( halva livet kvar hade jag tänkt, så mycket man kan göra ännu...)

2. Är allergisk mot katter :(

3. Har jägarexamen

4. Gick Processteknisklinje i gymnasiet och jobbade som operatör på sulfatfabrik i ungdomen

5. Är socialdemokrat och sitter i kommunfullmäktige i vår kommun

6. Älskar att  påta i jorden

7. Jätte dålig på att prata i telefon och ringa upp folk som jag igentligen vill hålla kontakt med :/

Fler som vill hänga på?
länka till mig och säg några sanningar

glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Ulla

Kul att få lära känna dig lite mer. Jag är oxå lite dålig på att hålla kontakt/telefon med folk, men jag är desto bättre med sms.

2008-01-19 @ 06:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0