Ymse nà hanna


Jag som hade satt köpstopp på mig själv i helgen
för att spara på pengarna till nästa helg.
Då bär det av till Jollträsk och där brukar de vilja rulla
iväg med väldans fart pengarna


Men.......så ville gubben in på Elgiganten för att titta på en
GPS, han har fått försig att det måste man ha  när man ska till
Stockholm, hur många gånger har vi  varit dit och klarat oss utan GPS
och med mig som kartläsare?
Många gånger.......
I Dunno
Nå väl, vi for dit innan dottern skulle med tåget på förmidagen
och bredvid Elgiganten ligger Jysk och det står REA,REA,REA
överallt utanför, jag går in och TITTAR bara säger jag.
Ut kommer jag med en kasse med lite av varje i .
 
Blushy 2 
Men det var faktisk tokbilligt
En stor plast-tillbringare och 4 stora plastglas för 25:-
jättebra att ha i husvagnen
Ett nytt överdrag till strykbrädan för 19 :-
hade kostat 119:- Fynd, fynd ;)
Dekorations ris för 1:- knippen
Fynd,fynd, fynd ;)
Mumman av kardemumman blev
46 :-

image1047

 Couples 
Och  förresten , jag ska inte vara omöjlig jag heller klart gubben ska få
ny kartläsare i bilen om han tror att en GPS är bättre att höra på en min ljuva stämma.
 Brows 


Kommentarer
Postat av: Carina

Kan bara tala om att den tjatkärringen som
bor i vår gps är inte att leka med!!
Tror Stefan hellre lyssnar på mig faktiskt :-)
Kramkram Carina

2008-01-27 @ 16:46:23
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag tror gubben ångrar sig om han byter ut dig mot en GPS!

2008-01-27 @ 17:00:45
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: synne

En GPS kan vara bra om man ska köra bil i Oslo hehe.
Men dpm låter för jäkligt om du kör fel. " Gör U-sväng när du kan!" Väldigt enkelt med lastbil en av alla dessa tunnlar här i nabolandet.
Så ha du kartboken beredd.
kram Synne :)

2008-01-27 @ 18:10:21
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Mia

Haha! Jag håller med Ejmis! *S* Jaha, då har man gjort en tabbe igen, köpt tillbringare (utan muggar) på Tupperware och jag säga att den var inget fynd....jämfört med vad du har betalat! ;-)

2008-01-27 @ 18:15:02
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0