Åh regniga dagar...

Rain & Umbrella Diddl Mouse Gifs Images - MySpace Layouts, MySpace Graphics

Nu är man inne i vardaslunken igen...
tvättmaskinen går, diskmaskinen är
urplockad och man måste fixa
sig lunchlådor till veckan.



Vädret har kunnat varit lite bättre....
men inte har det varit bara regn under semestern.
Nej, lite brunbränd är jag allt....men man ska inte
eftersträva det för häftig heller, det är ju skadligt
....som så mycket annat sägs det.



Badat har jag velat gjort mer,
men ännu är inte sommaren slut.
Nu ska nästa gäng på semester
så förhoppningsvis så ska det
finnas några bra sommardagar kvar 
av sommaren.

Funny Naughty Beach Sun Bathers Images

Men jag har varit väldigt lat på min semester
Inga projekt på gång som har drivit på,
nej dagarna har för det mesta varit lugna
och många små utflykter har det blivit


Loppis har jag varit på några....
och fler vet jag av som inte
är utforskade ännu
Happy Flowers Images

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men man får väl säga att du haft det great... trots väder o vind. Så har du ju oss här som piggar upp dig varje dag efter jobbet. :D

2008-07-12 @ 18:47:00
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag skulle önska att det fanns en loppis-karta över Sverige =)

2008-07-12 @ 22:19:35
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Men vad är det jag läser i tidningarna??? Jättehagel i Edsbyn!!! Huvva!!!

2008-07-13 @ 10:36:51
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0