Grillnatta

I över 20 år har evenmanget nu funnits
som äger rum i Bollnäs slutet på juli.

Årets dragplåster var
Brolle



Får väl erkänna att jag är lite tagen av
den norrländska charmören
 Animated Hearts 
Men...tror ni jag såg honom ???
Näh, eller lite av hans hårfäste var vad jag
 såg över ett hav av folk på Brotorget
 Raise The Roof 2 
Så jag fick stå där och njuta till hans bitar
på tå, ifall jag skulle råka se lite mer av honom.


Annars är det köpmännens stora afton
Då man rensar sina lager efter sommaren
och man får en grillbiljett om man handlar över
200 :-. jag fick ihop en men jag och sonen hade inte
tid att stå i en lång ,lång kö för att få grillad kyckling och potaitssallad.
( Ernst väntade ju på mig kl 20.00 hemma ;)

Shopping Bags SHOPAHOLIC Icons

Men jag var med i köphysterin ett tag,
vad sägs om en tunika och ett par High-water byxor
för 184 :-  får båda plaggen på Åhlens och en pike tröja
på Sköld för 34.50 :-
Halva reapriset kan få vem som helst att
kasta sig in i dramatiken runt klädställningarna.


Läser i dagens lokaltidning att
Brolle hade dragit dit en rekordpublik
på över 10.000 personer.
....verkar finnas några till som gillar honom.
 Love Song 

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hade gärna hört Brolle, men grillnatta...nej tack! Klarar inte av så mycket folk längre!

Jo, han med kameran badade, men det gjorde han på den allmänna badplatsen...junior är lite "försiktig" av sig och vågar inte bada från bryggan, inte åker han båt heller så det blev bilen som gällde. Var en härlig dag däruppe!

2008-07-28 @ 23:26:03
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: synne

Har bara hört Brolle en gång och det var på Allsång på Skansen. Men han kan ju sjunga då.

Hoppas du hörde honom ialla fall hehe...

Köplustan är stor när det är rea. Helt sant det.

Men oftast så finner jag inte nått ialla fall. För det är som regel slutsålt hehe...

Men du hade tur.

Kramen vannen.

Synne.

2008-07-29 @ 06:46:03
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Mia

Brolle...han verkar så go' den pojken, inga divalater och så förstås RÖSTEN! Han kommer att bli, om han inte redan är, riktigt folkkär... L

Tänk, jag har ALDRIG varit på Grillnatta, visst är det hemskt????

2008-07-29 @ 09:03:49
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Såna fynd du har gjort....va kul!!!

Ja Brolle sjunger fantastiskt bra.....gillar honom skatpt.Synd att du inte hade en liten pall med dig :D

Kram

Margaretha

2008-07-29 @ 16:26:00
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anna

Du den mannen han kan sjunga...och hans ögon .. djupa som brunnar..suck..vilken härlig tillställning..

2008-07-29 @ 18:38:32
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0