Projektet slutfört

Känner mig mest som damerna på jobbet idag
Ulgy Women Graphics
Synd nog så glömde jag stretcha
...träningsvärk i rumpan idag :/
Kommer nog att få den fastaste rumpan
i bygden efter gårdagens övningar i dammen.

image1669
Började tidigt med att fylla på med vatten i dammen
sittande med en koppkaffe
.....ungefär vad jag klarade då kändes det som.
image1670
Fyllde den nästan full med vatten innan jag skulle till frissan mitt på dagen.
Hoppades på att det inte hade läkt ut något efter det besöket.
image1671

Yes! den var tät...nu var det bara att traska i och sätt ner vattenpumpen
så att jag kunnde få till vatten fallet också
image1672

Skönt......
nu kan jag bjuda på en
 före           och          efter bild
image1673 image1674
Sedan var jag iväg och köpte sommarplantor med
med Mor och en moster
image1675

Sena kvällen blev det innnan jag var klar med plantering
och sedan var det muffinsbak på schemat


Kommentarer
Postat av: synne

Härligt med en damm på tomten...
Hur får man till det?
Undrar om man skulle försöka fixa det här...
Men man måste kanske ha en bäck som rinner där eller...
Kom med tips...
Kramen och grattis til den fina dammen.
Synne:D

2008-06-03 @ 06:15:56
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0