Fia med knuff



I dag har jag spelat
Fia med knuff
med några dementa kvinnor.
Fast minnet sviker så är
humorn i behåll.
Att slå tärningen fixade alla
men några behövde hjälp med att
gå med pjäserna. En av de
som måsta ha hjälp med det
fick hur många gånger som
helst sex på tärningen
och ut brister till sist:
-Så mycket sex som jag får
måste jag sova gott i natt.

Själv så fick jag dåligt av den varan men
hoppas på en god nattsömn ändå.
I morgon och tre dagar framåt ska vi på
Hotellet och lära oss om Dialog hela
arbetsgänget.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig tant! *S*
Ja, jag kan hålla med dig om ränderna...synd. Tror jag ska skriva till dom och be att dom gör nåt annat ;-)

2008-03-04 @ 04:32:27
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

God morgon!
Ha en riktigt bra dag!

2008-03-04 @ 06:12:04
Postat av: Scaniatjejen

Haha vilken härlig dam! Ha det bra, ser fram emot ditt fritidsbidrag.:-)

2008-03-04 @ 20:14:26
URL: http://scaniatjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0