Påsken börjar gå mot sitt slut

Vi har faktiskt annandagpåsk kvar i morgon,
men eftersom jag jobbar då så känns det som den är slut nu.
image1273
På skärtorsdagen så lyste solen grannt ute när jag påskade utanför på vår veranda,
men sedan så blev det snö så att mina krokusar lade sig ner av snötyngden.

 Easter Basket
Släkt och vänner har jag träffat i helgen
och varit ute men även hunnit blivit
rejält snuvig.
 Messy Sneeze 
Så idag har jag häckat mest vid Tvn och
tittat på avslutningen på VM i konståkning


glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: kats

Jaha nu är påsken slut.... pust... trist som bara den... det har varit så skönt... trots dunderförkylning och alvedonknapring....

känns långt till 13 juni... men det går fortare än kvickt.... lycka till då:-))

2008-03-24 @ 17:38:21
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: soffie

Hoppas snuvan går över snabbt,jag är genomförkyld kan inte fatta vart allt snor kommer ifrån*blä*
Ha en bra vecka å du den där kursen lät ju jättekul!!

2008-03-24 @ 18:40:57
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0