En riktigt låång fredag blev det

Nu är kl 23.00 och jag färgar håret på dottern
image1592
Vi åt middag kl 20.30 då vi kommit hem från Bollnäs
och sedan vill jag gärna se " Berg flyttar in"  innan vi
började med projekt färgning.
 3D Prom Queen 
Det stundar  bal för vissa i familjen
och då är det massor som måste fixas.
 Fest är det mest varje dag framöver
hörs det som
image1593
och min resväska med mina ungdomsynder i skulle tas fram för att rotas i
eftersom de ska ha 80-tals tema framöver.
 Blushy 2 
Hon skrattar åt mina klenoder......jag som var så fräck på den tiden.
De silvriga byxorna som syns lite på hö. kanten har varit på statt många gånger de ;)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Mmmmmm...nostalgi!! ;)

2008-05-24 @ 01:00:28
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Lyckliga studenttid....! Den här tiden i hennes liv, kommer hon alltid att minnas med glädje och som grädde på moset, har hon en mamma som hjälper och ställer upp, du är GULD, även om det varit i silverbyxor! ;-))

2008-05-24 @ 06:50:02
Postat av: Carina

80 tals modet är ju bara så gräsligt när man
tänker tillbaka på det, tänk vilka axelvaddar man
hade :-)
Kram Carina

2008-05-24 @ 07:14:25
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Mia

Ha det så gott i Furudal!! :-)

2008-05-24 @ 09:48:57
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig! Hoppas vi får se resultatet av hårfärgningen sen?! Vackra balbilder o studenbilder också kanske?!
Svärfars hemkomst tar ju lite tid nu....
Ha en bra lördag och nu ska jag styra bilen till Bollnäs! MorsDag imorgon - ska besöka graven...och Mobackes!

2008-05-24 @ 09:50:24
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig! Hoppas vi får se resultatet av hårfärgningen sen?! Vackra balbilder o studenbilder också kanske?!
Svärfars hemkomst tar ju lite tid nu....
Ha en bra lördag och nu ska jag styra bilen till Bollnäs! MorsDag imorgon - ska besöka graven...och Mobackes!

2008-05-24 @ 09:50:37
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0