Måndag ....

......och det mesta är sig likt igen, snön är borta och vi planerar förfullt  på jobbet om
Seniormässan Ymse nahanna
Som vi kommer att ha på Forsparken Fredagen den 13 juni för våra seniorer i kommunen.
Vi är tre stycken som försöker att få ihop ett program om 
lite av varje som Ymse nahannan betyder på Ovanåkersmål.
 Allt från nyttig information från kommunen, primärvård och föreningsliv
till underhållning med sång, musik, dans och modevisning bjuds det på denna dag.



Vi mailade till lokaltidning om vår tillställning idag
och till Svt Gävle Dala, vi tyckte allt att vi var djärva som
mailde till Tv om det, tänk om det blir en flopp 
 Star 15 


Kommentarer
Postat av: Mia

Dom kan inte mer än säga nej! Friskt vågat, vet du *L*

2008-05-19 @ 17:15:34
Postat av: Anna

vad härligt kreativa ni är..go for it.

2008-05-19 @ 19:05:32
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: mosis

du vet inte hur det är att bli nobbad av tv! jag har ringt till både svt:s lokal-tv och tv4:as! plus att jag kom till värmlandslokaltv när jag skulle ringa till landet runt! men vad gör man inte för sitt företag!

2008-05-19 @ 19:55:59
Postat av: carina

Till Moa:
Jag vet inte ens om jag vill att de ska komma hit
...eller jo,jag vill att de ska göra reklam för vår vackra park och visa att det händer posetiva sakerför äldre här, men jag vill inte vara på tv själv;)

2008-05-19 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0