MOSIS



Tror jag aldrig blivit så glad för någon kommentar som detta,
har även fått ett lugnande sms  idag också.
Men att få hälsning på bloggen visar att hon tänker
på oss här hemma och vill att vi ska veta att allt är okey.

Postat av: mosis

hej mamma
Vý har jette fýnt veder her nere, solen skiner varje dag, och det ar jette varmt, lugnt varmare en hemma pa sommaren. Bat turen i dag pa havet var jette kul, fast jag blev lite sjösjuk. Vý dansade och at grýllad kycklýng med spagetti. jag hade skjorta eller t-shýrt pa mýg sa jag inte skulle branna mig. imorn ska jag ta en slappar dag vid poolen, har tröttnat pa stranden, vattnet ar sa salt dar. nar jag kommer hem har jag manga hýstorýer och saker att beretta. Ikvall ska vý ut, och týll och med jag ska ut och drýcka lýte, har ýnte gjort det an. Halsa pappa grattis imorn.
Solýga kramar dottern.

PS. vý var helt nyktra pa baten idag!



glitter-graphics.com

Kommentarer
Postat av: Ida

mysig sida,. läser lite =)

2008-05-04 @ 00:04:03
URL: http://IdaTallhed.blogg.se
Postat av: Mia

Och som du har oroat dig! Hon är klok din dotter... *L*

2008-05-04 @ 08:35:19
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0