Trot om ni vill....

....men nu ska jag ha semester en vecka

sen jobbar jag en vecka och sen
....ska jag ha semester igen i 4 veckor

Känns lite overkligt att det är semestertider redan
...det är inte länge sedan det snöade här
och nu är det högsommar värme ute.


Så mycket semester är det inte den här veckan som kommer,
då det skall rustas till studentfest och sedan
så skall det flyttas hem en stund över sommaren
för att sedan flytta igen till...ännu okänd ort för henne.
Järvsöbadens Hotell
Men först ska de ha bal
på Järvsöbaden
och jag ska vara med när hon 
fixar håret och sminkas på lördag.
Bo med henne en natt och försöka inte
vara för "mä liggig"
 3D Prom Queen
Ska bli så kul att få vara med om detta
 Circle Of Hearts 
 






Kommentarer
Postat av: synne

Det låter som man skulle vilja vara med själv.
Hemlig ort säger du, hmmm....
Avslöjar du det för oss sen?

2008-05-30 @ 06:18:50
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: ejmis

Nedräkningen har börjat för mig också, bara 13 arbetsdagar kvar till semestern =)

2008-05-30 @ 10:37:18
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0