Utmanad

Har jag några skelett
i garderoben ??




Jag har blivit utmanad  av
TEO


Här nedan hittar ni reglerna som är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Gillar att pyssla men inte att städa

2. Strykberget hos mig är alltid stort :/

3. Gillar pasta mer än potatis

4. Svårt att komma i säng och lika svårt
att komma upp ur sängen på morgonen.

5. Har ofta många ideer....på gott och ont

6. Ungdomsynd.....har jag någon???
- Jo då, var ungdomsledare i Svenskakyrkan
och var på en utbildning i Storvik.
Kyrklig och välvårdad på dagen
.....när resten lade sig hoppade vi
ut genom fönstret och partaja
i Sandviken. Den var ganska rumsren ;)

7. Choklad är det godis som jag kan ha
begär efter.

 
Dog 1 

Utmanar
Ragnvi    Eva    Mia 
Anna    Lissen    Margaretha
Soffie
och alla andra som
vill vara med

 Happy 


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag är på...ska bara shoppaloss först o ta mig hem...:) lite galen är du allt..kyrkan o partaj..fast galet härligt..

2008-10-31 @ 22:40:54
URL: http://filipendula,bloggse
Postat av: Mia

Morning!! L

Jodå, jag antar den...ska bara fundera lite först...:-) Du vet, jag har en benägenhet att förtränga hurdan jag är!!

Ha det gott, min vän L

2008-11-01 @ 06:10:29
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Meen...nä, kan nog inte skriva nå mer konstigt om mig själv än vad jag redan gjort...då tappar jag väl alla bloggvänner! Har fått den där utmaningen två gånger redan...men man vet aldrig!

2008-11-01 @ 09:12:56
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lissen

Härligt att höra att du är litet galet härlig. Får fundera lite.....

Här har också dagen varit gnistrande härlig....

Njutit av solen och promenerat.

Ha en skön helg

2008-11-01 @ 15:36:24
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0