I hate it ...


Min värsta ovän har hälsat på idag igen

MIGRÄN



Några tabl. kvar så jag var tvungen att
ringa Hälsocentralen och be
kära söta....mer medicin!!



Syster Cristina... min räddande ängel
ordnade ett recept och en tid till
doktorn....en ny doktor med erfarenhet
som hon rekomendera, min förra skrev
ut det jag sa att jag läst på nätet var bra
mot migrän. lämpligt nog för honom ??
Hoppas jag får bättre hjälp hos min
nya doktor som jag kommer att
 träffa till veckan, i dag var det
 inte någon idè att prata med mig.



Den medicin jag skulle få idag
och som min lilla gubbe skulle
hämta ut....var slut.
Fick isället två tabl. i en liten ask
billigt och bra.....
134:-  för TVÅ TAB. !!!  :/
Sumatriptan
mot migrän.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men så tråkigt...massa elände i din apelsin...den som ska vara rena vitaminen, galet dyrt för två tab...kilopriset..blir väl i miljonklassen..bara det vänder nu...hoppas det..

2008-09-12 @ 21:04:52
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: mosis

vilka jävla tabletter och kosta!!

Hoppas dom hjälpte!!

Julia har kommit med ett tips för att jag ska bli frisk, jag ska dricka en varm starköl och svettas ut det sjuka under natten, sen ska jag byta sängkläder och duscha, och vips så mådde man bättre inför banketten!

Inge kul och må dåligt när man äntligen ska få klä upp sig i finklänningen man har sytt!

2008-09-12 @ 21:33:04
Postat av: Mia

Hmmm, anade att det var nåt elakt på gång hos dig...den där elaka Herr Migrän igen! Usch!!!

2008-09-13 @ 07:48:31
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0