Jag har fått en utmärkelse

Tro det eller ej...
Som jag har klagat och oj:at
den sista tiden så var det mig
lite overkligt

 Ponder 

Men Anna
hon gillar mig ändå



Så man får buga och tacka
 
Blinking Heart 2 

Motivering som löd så här:

Hon får mig att lysa. Hon har en varm härlig ton som jag gillar. Hon är fin.

får mig att rodna



Till ANNA
återvänder jag till varje dag
...ska jag vara ärlig så blir det
flera vändor per dag.
Att få stiga in i hennes
Garden gör att man svävar
bort ett tag, det är som prosa
att läsa hennes dagar i Wisby
eller Provance när madame
har gjort  avtramp i sin
blogg.


Vilka ska man skicka till ???

1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg


 2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen


 3. Ge utmärkelsen vidare andra bloggar


 4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen


 5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till.

Kan inte skilja ut mina vänner till detta,
det är ungefär samma umgängeskrets
vi rör oss i vi som gillar att hälsa på
varandra.

 Leaf Pile 
Vilka ni är vet ni alla som får
kommentar av mig titt som tätt.


Kommentarer
Postat av: Soffie

så vackert du skriver till din goa vän..

hoppas du får en gooo torsdag

2008-09-18 @ 16:53:34
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Vem är det som rodnar mest tror du... så lycklig jag blir ...så glad att ha en så fin vän som du...det känns härligt att du vill vara med både i Frankrike o i mitt Wisby..galet härligt..kraaaam från världens gladaste Anna.

2008-09-18 @ 18:44:47
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Men Carina! Du är så väl värd den utmärkelsen och orden som Anna skrev om dig stämmer så bra!

2008-09-18 @ 20:02:02
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: synne

Visst är det specilet när man får en god vän via bloggen. Man känner att det finns nått som fungerar.

Så jag tycker du ska suga åt dig allt du kan få. Du har förtjänat den fina utmärkelsen.



Har tänkt på din migrän.

Sliter själv med huvudvärk ganska ofta. Men jag har en skada i nacken efter en bilolycka. Whiplashskada.

Min huvudvärk kommer därifrån. Kan du ha nått liknane problem?

Bara en tanke.....

Kramen vännen.

Synne.

2008-09-19 @ 07:01:23
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0