Sosse varning

....Det har varit rött på Sandvikens gator idag :)



Mona fixade det helt klart
...ute i det sköna vädret
bjöd hon på ett
superbra tal.



Känner mig rent av lite priviligerad som var en av nio från
Ovanåkers arbetarkommun  som deltog på årets kongress
På förmiddagen så var vi ute på gågatan och träffade
allmänheten......vi syns, vi kan, vi ska vinna valet 2010



Fotade lite av varje
....kul att vara på nya jaktmarker ;)



Efter lunch fick vi träffa Mona på lite närmare håll



Tänk jag ordna så att jag fick mig en autograf
.....tror det är första gången i mitt liv jag
har känt att jag vill ha det av en person.

Varm, mänsklig och säker på sin sak
....så kände jag om henne och då kan jag säga
att jag inte är en solklar "Mona anhängare" från
början. Som någon sa - Nu känner vi igen den
gamla Mona igen :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Carina det ser ju ut som o du haft en härlig dag bland rosorna...säkert blommade ni ikapp där i solen...ja men du Mona hon är väl en härlig tjej..kan tro att det var trevligt vid borden..fina bilder..så kul att lilla jag få vara med på kongress..det har jag aldrig varit förut.

2009-04-25 @ 21:41:56
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Härligt....då gjorde det inget att solen sken ute, ni hade sol både ute och inne, juuu... L

2009-04-26 @ 07:15:27
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anna dansar in

Häpp Carina..du nu är det gott ute..ha en härligt skön dag med fika i solen..:)

2009-04-26 @ 10:43:46
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0