Lördag

Tänk att solen vågade sig fram en stund på eftermiddagen...



Jag satt allt upp näsan i vädret en sväng
och njöt av tillvaron....
man får lite annat perspektiv på det hela
när man har varit down några dagar.

Nu har mörkret lagt sig över landskapet
och en dimridå smeker över ängen



Det ger ett läckert sken att fota nu...


Det är ett nöje som jag gillar så här
en lördagskväll

...vissa skakar nog på huvudet och undrar



mmm....jag vet, lite torr är jag allt



Jag vill ta vara på den här helgen

...tror faktiskt inte mitt huvud klarar
rycket på skivan helller, det är
klackarna i taket som gäller där.

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Ja men du det är mycket bättre att göra precis vad man vill..själv har jag just ramlat in här från en underbar grillfest i sommarhuset..med hela halva släkten på plats..jag borde sova nu..natti natti..

2009-08-22 @ 23:58:21
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Lena

Å inte måste man göra som alla andra :) Bättre att göra det man själv känner för...och att få vara kreativ är gott för själen!



Här var också gott väder idag :D



Kram

2009-08-23 @ 00:49:46
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: kats

så mkt att läsa igen.. jag har varit dålig på datorn denna vecka också... men nu fick jag tid och ork...

en gång har jag varit på surströmmingsskivan... jättekul men blev tvingad att äta och blev dålig i magen av strömmingen... var ngt rekord vi skulle sätta och tävlingsmänniska som jag är....

nä bäst att hålla sig undan.... ler



ha det bra

2009-08-23 @ 09:21:23
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0