Sista klapparna är fixad....

Maken och jag har varit i staden och handlat
både till små barn och hundar

....är det jul så är det
 alla ska ha sin del av den.



Riktigt kvalitetstid var det med maken
....iallafall í mitt tycke ;)

Shoppade klappar till varandra,
fikade på Lilla K och tittade
på Amaryllisutställningen
på Mobackens handelsträdgård.
Handlade lite nya fräscha lökar till julen
.... både tulpaner och hyacinter




Nu ska jag pynta om lite
i mina krukor och kanske
man hinner med att slå
in några klappar innan
Ernst hälsar på vid
TV soffan


Kommentarer
Postat av: ejmis

Låter som om ni haft en mysig dag tilsammans =)

2009-12-20 @ 08:45:29
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0