Shopping & tulpanfrossa

Var till Ds och skulle inhandla dammsugspåsar på eftermiddagen
.....tror ni att jag nöjde mig med det  Hmm 



NÄhh...

Ett litet varmthus
står det i hallen nu
50 :- ...som hittat ;)



Till köksfönstret
rullade två små
klot ....10 :- paret.



Sedan var vi en sväng till
Mobackens och fikade
....caffelatte och morotskaka
MUMS :p

Med hem köpte jag ett
dussin tulpaner....



Sprakande färger som gör en glad i sinnet

    Rena terapin att pyssla med   


Nu ska de få stå här och sola
i mitt köksfönster i helgen
Smiley Sunglasses




Några hamnade på
den vita skänken






Kommentarer
Postat av: Anna

Fiiint Carina..så nice..helt i min smak..huset är ju så pass fint..lite Walter på det du..

2009-01-30 @ 21:05:05
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina T

Hm.... Kan inte vara bra att sluta på halva dagen, pengarna bara försvinner ;) Måste ta mig en sväng till Dollars jag med, var där för nån vecka sen och då fanns det inte mycket. Men tänk vad pengar jag sparade, eller..........



Kramisar!

2009-01-31 @ 00:50:51
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0