Framme....

....sitter i husvagnen och tittar på solen som letar sig fram mellan trädstammarna ,
Den är efterlängtad, har inte sett skymten av den under hela dagen.
Men det blåser friskt här uppe på backen där vi står med en tjusig
vy över Storsjön. Ni gissade rätt de flesta....
Östersund var vårt mål.

  
( bild lånad från deras hemsida)
Sanvikens camping

Värre är att jag glömde kabeln till datorn
så jag kan inte visa alla bilder jag tagit under dagen
Rolling Eyes

Trots vädret så har vi upplevt mycket idag
....att det var så vackert efter Indalsälven
hade jag inte en aning om.
Kan liknas vid Norges vackra dalar med fjordar.

Vårt första mål var


THAILÄNDSKA PAVILJONGEN

rekommenderar det verkligen
....en bit av Thailand mitt i våra
norrländska skogar, en annorlunda
upplevelse må jag säga
.....bilder kommer i sinom tid :/
som jag knäppt både högt och lågt.

Sedan blev det ett oplanerat
besök i Dödafallet
.....häpnads väckande
Bilder kommer som sagt.

Nu ska det spelas kort
.....igen,det är en oskriven lag
på att det ska vi göra när
vi campar sonen och jag ;)



Kommentarer
Postat av: SOFFIE

härligt att solen tittade fram men har du känt det känns ju som höst redan,usch jag vill inte,inte än,

ha det toppen å Thailändska paviljongen låter ju såå härligt,

kram

2009-07-21 @ 23:43:26
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Kikar in lite snabbt och ser att du har det gott... L

2009-07-22 @ 07:50:39
Postat av: Carina T

Nu får vi hoppas att värmen kommer.

Så du är i Östersund och campar, antar att du gjorde allt för att vinna i kortspelet =)

Själv åker jag en sväng till dalarna, cruising i Falun påkvällen.



Kramisar!

2009-07-22 @ 08:22:50
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Carina

Även Stefan och jag spelar kort när vi är ute,

oftast spelare vi 500 och OFTAST vinner jag till hans stora förtret ;-)

2009-07-22 @ 09:20:14
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Anna susar in

Men så härligt Carina..kan tro att du mår gott nu i husvagnen..jag önskar er solsken och en massa härliga dagar..aj aj hur kunde du glömma kabeln..det viktigaste..:)

2009-07-22 @ 14:45:31
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Skönt att resan gick bra ända till Östersund.

Det är mänskligt att glömma men vi väntar gärna på dina fina bilder.

Ha nu det så skönt.

Kram Ingrid

2009-07-22 @ 20:30:41
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0