fredagsfärg - blå och grön



HÄR
finns fler bidrag

Kommentarer
Postat av: soffie

så fint:O)

2009-06-05 @ 20:46:14
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lissen myser!

Grönskan är jag allt bra glad över, värmen kommer strax tillbaks!

Trevlig helg min vän!

2009-06-05 @ 21:48:08
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Vad fint ni ordnat för seniorerna i kommunen, hoppas det kom många. alexander och elma ska titta på dina höns så fort dom ser att jag sitter vid datorn. alexander fundervr på varför du skaffat höns, och var bor dom nånstans på nätterna.......jag visar och förklarar att dom har ett eget hus men han tror inte dom vågar sova ensamma. Så vi kommer och hälsar på så fort vi kommer upp. Ha en trevlig nationaldag och hälsa gubben och sonen.

2009-06-06 @ 08:11:49
Postat av: Lajsan

Tjo! Jag kan tänka mig det..har haft den tanken ibland när jag är inne hos dig, att vi kanske bor lite lika. Ja idag skiner solen, men molenen börjar torna upp sig...och jag har varken kommit tillbaka till sängen eller promenerat än. Det blev en lång stund i växthuset istället. Det blev egenodlad rädisa på mackan!! Tänk att man kan bli så lycklig av att dra upp en egen rädisa ur jorden, när det ligger drivor i grönsaksdiskarna för en hyfsad peng..ha ha ha...har aldrig smakat bättre! Så fin lilla fågel blå är där bland sköna penséer...du dom blommorna tröttnar man då aldrig på! Ikväll ska vi på 40 årspartaj...och i morgon är det födelsedagskalejs för 15 åringen...känns verkligen att man lever :) Tror det får bli en tupplur efter lunch eller nåt....kram på dig!

2009-06-06 @ 09:25:43
URL: http://nygamlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0