Sådant gör en lite generad.....

....men väldigt
GLAD



Nu har Mia flyttat långt upp
till Vindel och kommit nära sin son.
Men vad gör de milen när
man kan träffas så här.

Jo, det var visst en utmaning med också
....7 saker om mig själv:

1. Är en riktig lantlolla
....stadsbo kan jag nog inte bli.
 Maken och jag drömmer om
 ett torp där vi kan ha lite mer
djur runt oss.

2. Gillar att fixa och dona
....kan själv är nog ett av mina led ord

3. Lider.....gör jag ibland
av migrän :/

4. Skogen är ett av mina
kraftställen.

5. Bloggnörd
- Ja, det är nog rätta ordet ;)

6. Är som ett barn som
ska börja i skolan
...lite pirgt men spännande
- Jag ska börja på en fotokurs


7. Något som inte många
vet här är
Hmmm, måste tänka till
..........................
Jag är kass på att vissla ;)

Så skulle man skicka
den fina Awarden vidare

Det blir till ALLA
som gör ett avtryck
på detta inlägg.

Det betyder att jag är
glad i er alla som brukar
hälsa på mig.

Vi har alla olika
personligheter som
gör att alla bloggar
har sitt lilla extra.


Kommentarer
Postat av: "Data-Christina"

Kass på att vissla kanske men en otrolig blogg-skapare.

2009-11-17 @ 06:11:40
Postat av: Mia

Duuu...den dagen när bilden togs var verkligen en höjdardag L En kanondag med dig där vid fikat vid mobackes...

Vad härligt att läsa din utmaning..torpet hoppas jag kan bli verklighet, himmel så mysigt det vore! Å fotokursen, gud vad spännande!

kram till dig!!!! och jag struntar i att du inte kan vissla, du är go' ändå!!! :-))

2009-11-17 @ 17:53:16
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Grattis till din AWARD ...den är du värd.

Kul med blogg vän som man träffat på riktigt.

Härlig utmaning. Vissling är inte min speciallitet heller.

Jag antar utmaningen...för det får jag väl?

Kram Ingrid

2009-11-17 @ 20:15:27
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0