Ny dag och nya möjligheter

....så brukar vår chef gärna vilja säga till oss,
vad vi tycker är det väl lite si och så med.

Men idag har det varit nya möjligheter
för mig att utvecklas i mitt arbete.

Men det kommer att bli lite
problem schemamässigt på mitt
ordinarie jobb när jag nu ska arbeta
mer inom anhörigstödet :/
Fast...problem är till för att lösas sig det.

Hela anhörigteamet var på ett studiebesök
till grannkommunen Bollnäs på eftermiddagen
för att få liten inblick hur de arbetar
.....nyttigt och intressant att höra hur andra gör.

Lunchade först på Lilla K


Har inte varit till Mobakes på längen
så det var kul att se sig runt en sväng

Jag som höll ganska duktigt i plånboken
i helgen när vi var i Gävle men trillade dit nu
....de bokstavligt kastade klotet och brickan efter mig ;)

Så nu är det lite ny stylat på verandan igen.


Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Himmel jag vill så gärna komma till den där backen på Mon jag med Carina..fika och skratta med dig o Mia..det tänker jag ofta på..



Men jag kan väl kanske leva med att du får njuta där och hittar en massa härligheter..kanske..:)



Så nice du har fått det..i din nystylade veranda..



Kram på sig från Annpanna

2009-09-07 @ 22:24:50
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: ejmis

Klotet och brickan var jättefina...tur att det kastades efter dig ;)

2009-09-08 @ 12:06:40
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0