Shopping...

Får börja med att öppna dörren till

Det var en härlig stämning där inne kan jag säga :)


I dag har det varit en annan slags shopping

.....vi styrde kosan mot Gävle

Maken skulle inköpa sig en
ny motorsåg och de vill ha mig med sig,
trotts att de vet att då ska det shoppas
lite mer saker. Man måste passa på
när man bor i en liten by håla annars.

Tror det var rena julafton att få
packa upp motorsågen när vi kom hem
...tog inte lång stund förrän jag
hörde den brumma på här ute.

Själv passa jag på att uppgradera
lite till vårt badrum på Citty Cross
....tror det är den största matvaruaffär
jag varit in i, vilka ytor att gå på.

Skor som jag tänker begagna på
vår semester resa och gå på
fotosafari med ;)
...snart bär det i väg till
sydliga bredgrader.

Oves Lada fick också ett besök
....där höll jag hårt i min portmonä,
så mycket man bara vill ha där.
En korg att ha flaskor i vid spisen
och lite till blev det ändå.

Bäst var det ändå att de stannade till här...

De hade en marknadsdag och massor med
mysiga saker att se



När vi skulle hem tog vi inte den
vanliga på tråkiga E4:an,
nej vi följde den så kallade
Jungfrukusten

....den trippen får ett eget inlägg senare


Kommentarer
Postat av: maria

City gross är stort och roligt att kolla i :)

Fina bilder du bjuder på...



Må så gott !

2009-09-05 @ 22:35:07
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Ragnvi

Morning Carina! Ännu fler vackra saker till ditt vackra hem!!

Oves Lada...länge sedan jag var där...men Nybo? Vart finns det stället?!



Äntligen har jag fått ut mitt inlägg om dagen hemma hos dig! Tack!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-06 @ 07:40:47
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Du får nypa vad du vill! Tack igen, betydde mer än du anar....

Kramen!

Ragnvi

2009-09-06 @ 10:49:44
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Nina Josefin

strutkarameller...yuum

2009-09-06 @ 12:00:49
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nybo har jag bara åkt förbi men tänkt att det är nog en affär som passar mig :-)

Vi har vår husvagn ståendes i närheten när vi inet använder den!

Owes=kärlek, oj så mycket "nödvändigt" den butiken har.....enl mig iaf :-)

2009-09-06 @ 12:14:38
Postat av: Anna ..dansar in

Men så härligt och underbart..kan tro att du haft ett nöje på dessa platser..mmm jag njuter verkligen av sådant..

2009-09-06 @ 15:36:28
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0