Våren är på g nu :)


 

Jag var såå duktig i morse
....sju sovaren var uppe i tid och gick en
promenad innan det var dags att åka till
vår lilla butik.

Hunden låg hemma och sov
sin skönhetssömn.....
kameran fick följa som
sällskap istället



Sedan var jag på Ymse ting
och träffade folk så glada :)




Väl hemma så var det täppan som
fick sig en lite makeover



Riktigt nöjd med mig själv
:)



....bäst av allt var nog ändå
att vi äntligen kunde sitta
och njuta av solen i vår
nya trädgårdsmöbler
ÄNTLIGEN




Kommentarer
Postat av: Synnöve

Se där ja, nu liknar det vår hemma hos dig med.

Här ar det skönt på dagen. Solen värmde och näsan blev röd(are).

Nu sitter man och huttrar. 1,9 minus.

Alltså jag sitter inne då, ska faktiskt upp och krypa under täcket.

Men fryser jag i alla fall.



ha nu en skön söndag min vän.

Kramen.

2010-04-24 @ 22:17:58
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Gun

Hej på dig ..jag har också tappat min stegräknare .Tur att jag inte har era sköna stolar..älskar fågelkvitter skulle bara ligga och lyssna.Jag tittar

ut, hos mig ser det kallt ut .Ska göra tagghjärtan.

Har massor med fika bröd över från Alles kalas så det blir till att fika först.Håller du också på att gå till Berlin?Något jag missat

2010-04-25 @ 12:56:01
URL: http://gun-borgen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0