En sådan underbar eftersmak

.....det är härligt att kunna sitta här och ta sig tillbaka till det underbarar



SEA AND SUN
 
En dag runt den Grekiska ön Skiathos

....men ärligt kan jag tala om att på natten så storma
och regna det oroväckande, aldrig att jag sätter mig i en
båt i detta väder låg jag i sängen och tänkte :/
...men vipps på morgonen var det uppehålls väder


Båten var inte den störst...vi tog plats på däck och
hoppades på att väder gudarna skulle vara med oss 
under dagen. 

Första strandhugget närmar sig...

En strand som man endast kan
 ta sig till sjövägen

 
Lalaria
en strand som fullkomligt tog andan ur mig
med sina vita lena stenar på stranden
och kristallklara vatten





Magiskakrafter råder vid grottan
.....simmar man tre varv runt den
förblir man ung eller är man ogift
kommer man att finna sin rätta.

Själv fuska jag till det med att
trampa vatten där under ett tag

.....lite tycker jag allt att det hjälpte ;)

....tror vi fortsätter båtfärden en annan dag


Kommentarer
Postat av: Carina

Åh, så härligt! Tack för att jag fick komma bort från regn och rusk en stund ;)

Kram

2010-10-27 @ 18:36:46
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Förstår att du drömmer dig tillbaka! Sicken strand! Ser underbart ut!! Liksom dina foton!!

Hm...sällan eller aldrig rättare sagt ser jag nåt intresse för matlagning hos eleven...fattar inte!

Kramen!

Ragnvi

2010-10-29 @ 04:44:25
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0